hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

marți, 4 martie 2014

Myriam Handmade - Colier/ guler "Fairytale"

Coseam ascultand Alexander Rybak cu melodia sa "Fairytale". Asa mi-am numit si colierul/guleras realizat.
Este confectionat dintr-un voal lila, pe care am aplicat doi trandafiri din dantela matase, am cusut paiete diverse forme si culori, si multe margelute nisip: galbene, rosii si ciclam. Pentru prindere am folosit funda satin mov.
Este foarte placut la vedere, de efect. Il porti purta atat la o tinuta de zi, dar mai ales la o tinuta de seara.

Un colier/ guler unicat.





 Daca doriti sa ascultati si melodia, o gasiti aici: http://www.youtube.com/watch?v=oEQfZxQ7TPk

sau il mai puteti comanda la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com
De asemenea, l-am postat si pe Facebook, la adresa:
Myriam Handmade

Va multumesc pentru vizita!