hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

vineri, 15 noiembrie 2013

Myriam Handmade - Colier "Traditional evening”

De inspiratie traditionala, respectivul colier este realizat simplu, avand ca baza o funda verde si lata din satin. Central are aplicat un model cusut ce reprezinta o floare, langa care am aplicat frunze din organza verde cusute cu ata bbc. verde si flori rosii din bbc. cu miez din dantela galbena.
Am mai folosit pentru accesorizare: margelute nisip rosii, perle verzi precum si margelute de lemn. Ca sa finisez stilul traditional prezent in tema ce mi-am propus-o, i-am aplicat colierului si niste ciucurasi rosii, atarnatori, din ata bbc.
Am impletit putin stilul elegant si noul, cu traditionalul, iar rezultatul il vedeti in produsul de fata pe care vi-l prezint si voua cu drag.

Creat pentru a se purta la baza gatului, se prinde cu fasii impletite din dantela, este reglabil, iar ca si dimensiuni, fiecare latura pentru prins masoara, 23 cm.
Detalii care v-ar mai putea interesa: baza colierului are ca dimensiuni: 18 x 11 cm(plus ciucurasii care atarna, inca 5,5 cm), si este dublata pe spate de material textil.

Un colier unicat, creat pentru o seara in care tu sa te simti speciala..







sau il mai puteti comanda la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com

De asemenea il gasiti si pe Facebook la : Myriam Handmade