hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

vineri, 15 noiembrie 2013

Myriam Handmade - Colier/ Guler “Recycling”

Inainte sa arunci ceva din dulapul tau, gandeste-te daca n-ai putea sa reinventezi piesa respectiva. ..
 

De exemplu: o camasa mai larga se poate innoda sau purta ca rochie vara, o pereche de blugi pot fi transformati in pantaloni scurti, etc., iar exemplele pot continua. Asa am procedat si eu cu acest guler transformat de mine intr-un colier in trend, guler ce provine de la o camasa din vascoza cu un superb imprimeu si cu un aspect extraordinar de frumos.
Tu ce ai fi facut cu gulerul unei camasi cu un imprimeu atat de frumos, si care iti era mare ca marime? ;)
In ceea ce priveste materialele folosite pentru accesorizarea lui, am folosit paiete diverse culori, margele sticla, perle verzi, margele cocos, tulle grena, ata bbc. ciclam, margelute nisip diverse culori, bumbisori galbeni catifelati.
Se prinde cu un nasture frumos ciclam. Pot spune ca am cusut paieta cu paieta, am migalit la guleras, am crosetat, etc, insa acum imi privesc accesoriul cel nou cu mult drag. Vi-l prezint si voua!

Alte detalii privind dimensiunile sale: lungime, 41 cm/ latime, 7,5 cm./
Este un accesoriu unicat si il recomand persoanelor usor indraznete, cele care vor sa iasa din anonimatul accesoriilor clasice si sa se accesorizeze cu acest colier/guler foarte sic.

Precizez totodata ca accesoriul este viziunea mea, are acum amprenta mea, eu “ i-am dat viata din nou” si l-am transformat intr-un accesoriu fashion.

Ai cumva un guler pe care vrei sa il transformi intr-un colier sic? Astept sa ma contactezi si impreuna sa gasim solutia potrivita pentru accesoriul tau!






il mai puteti comanda si la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com 

De asemenea il puteti viziona si pe Facebook la adresa: 
Myriam Handmade