hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

luni, 12 martie 2012

Myriam Handmade - Cercei "Princess Yasmine"

~ Cercei "Princess Yasmine"~
Precum in povestea lui Aladin si a printesei Jasmine, si fara a ma gandi deloc la covorul lor magic sau a lampii fermecate, "am visat si eu cu ochii deschisi" atunci cand am inceput a lucra aceasta pereche de cercei, iar acest lucru mi s-a intamplat deoarece m-am lasat dusa de magia povestii si a personajului Yasmine in special, o printesa care m-a impresionat placut prin frumusetea si delicatetea gesturilor ei...

Detalii cercei:
- lungime, 7 cm;
- discuri diametru, 4.5 cm;
- accesorii argintii;
- snur verde, margelute nisip, doi nasturi lucrati manual, funda
argintie, etc.









si il puteti comanda si la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com