hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

sâmbătă, 5 aprilie 2014

Myriam Handmade – Camasa cu imprimeu viu colorat, reinventata

O camasa din vascoza 100%, marimea L, cu un imprimeu deosebit, artistic chiar, aflata intr-o stare foarte buna, am reinventat-o transformand-o intr-o bluza mai moderna, numai buna de purtat in sezonul primavara-vara, si cu un imprimeu in trend, adoptat si de marii designeri ai modei.
Ce fel de transformari i-am adus respectivei camasi:
= manecile lungi, le-am taiat, scurtandu-le;
= am transformat partea din fata a camasii, anuland nasturii, am cusut-o, si astfel se poarta de fapt invers; pe spate am prins pentru efect, cativa nasturei din sidef ;
= la gat, i-am eliminat gulerul, facandu-i un decolteu pentru a deveni cu adevarat o bluza lejera.

O puteti accesoriza cu o curelusa, sau simplu, lejera, pe langa corp, bluza prezentand pe lateral si taieturi, stanga si dreapta. Este deosebita si arata foarte bine purtata in acest mod, cu spatele in fata. Recomand de asemenea, purtarea in combinatie cu accesorii aurii, sau traditionale.

Obiect vestimentar unicat prin transformarea adusa.

Recunosc, am fost atrasa de frumusetea imprimeului, fapt ce a dus la gandul de a o reinventa ;)

Dimensiuni:
= lungime bluza – 71 cm;
= latime bluza (bust) – 58 cm.

Multumesc pentru vizita!















  

Bluza o puteti gasi pe Facebook, la adresa: Myriam Handmade
sau o puteti comanda la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com
De asemenea, o puteti gasi si aici: