hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

marți, 18 februarie 2014

Myriam Handmade – Colier textil “Ethnic style”

Colierul zilei de astazi...
Din materiale textile reciclate (ma repet, insa trebuie sa spun ca iubesc si sustin prin multe din produsele mele, reciclarea creativa), am confectionat un colier foarte vesel si dragut, usor la purtat, ceva unicat si colorat. Am crosetat, am imbinat, am cusut, folosind mai multe accesorii precum: paiete diverse forme si culori, margelute perlate, nasturi, banuti cocos, dantela, adaugand si ciucuri din lana si acril, pufosi, totul-totul, pentru crearea acestui accesoriu pentru purtat, intr-un usor stil etnic.
Ca si sugestie privind purtarea sa, va spun doar ca se atarna pur si simplu la gat, si ca este conceput pentru o tinuta de zi, cand iesi cu prietenele la un ceai, cafea, plimbare in oras, etc., insa doar tu singura vei alege cum sa-l porti si unde, mai ales.

O zi frumoasa!

Va multumesc pentru vizita!







sau il mai puteti comanda si la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com
De asemenea, il gasiti si pe Facebook,
la adresa: Myriam Handmade