hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

joi, 6 februarie 2014

Myriam Handmade - Bentita par "Golden and red reflections"

Bentita par din satin negru, "Golden and red reflections" - un produs unicat.
M-a inspirat imprimeul tartan, care este in trend, si pentru ca aveam o bucata din aceasta stofa, am decupat si "am dat viata" unei flori cu petale, unor frunzulite mici, pe care le-am aplicat pe o baza din satin negru, tulle crem si snur matase dantelat, si apoi am accesorizat-o cu paiete aurii, margelute nisip rosii si albe, frunze, floare, etc.

Alte detalii privind realizarea bentitei: am folosit un mix de margelute aurii si argintii pentru crearea de reflexii, precum si un cabochon sticla rosu pozitionat mai central, dar si margelute cat-eye albe. Este cusuta manual.

In curand voi lucra si o brosa, pe aceeasi tema a imprimeului tartan, dar si a reflexiilor aurii si rosii ;)


Va multumesc pentru vizita voastra!








 click pe fotografii, pentru a mari imaginea

sau o mai puteti comanda si la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com
De asemenea, ma gasiti pe Facebook la adresa:
Myriam Handmade