hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

marți, 14 ianuarie 2014

Myriam Handmade - Colier/ Jabou "Let's celebrate"

Povestea acestui colier/ jabou unicat, creat special pentru sarbatorile ce se apropie, este aceasta:
Aveam o frumoasa cravata pe care o tot depozitam dintr-o cutie in alta, intrebandu-ma ce pot face cu ea, la ce anume o pot adapta?... Si pentru ca peste ceva timp vin si sarbatorile, m-am gandit sa adaptez cravata la un colier/ jabou ce poate fi purtat cu mult succes tocmai in acele zile. Mi-am ales oarecum culorile predominante, astfel ca pe un fond alb, se regasesc rosul, auriul si putin verde, deoarece nu am vrut sa ies din tiparul coloristic caracteristic.
Pentru confectionarea lui am folosit asa cum v-am spus, o parte a unei cravate, dantela cu broderie ata matase, tulle, element crosetat din fir ata matase crem, o bucata de material brodat cu ata verde, nasture pictat cu auriu, bumbisori catifelati rosii, lantisor atarnator cu margelute, snur verde ata bbc., nasturi metalici, perle albe si verzi, trandafiras metalic, etc., iar pentru prins la spate, am folosit funde satin.

Alte detalii care v-ar mai putea interesa ar fi lungimea colierului/ jabou, de 20 cm, precum si latimea in partea de sus la gat, care masoara, 10 cm.

Produs unicat, lucrat manual.






sau il mai puteti comanda la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com
De asemenea, il gasiti si pe Facebook, la adresa: 
Myriam Handmade