hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

marți, 14 ianuarie 2014

Myriam Handmade – Bluza ciclam

Cred ca am tot spus ca iubesc reciclarea creativa, iar mai nou o practic in confectionarea hainutzelor ;)
Nimic nu las a se demoda, a ramane ne-transformat, si tot ce se poate, reinventez. Finalul il puteti vedea si in exemplul postat astazi.

Din doua hainutze aflate intr-o stare foarte buna, am accesorizat si transformat una singura…respectiv aceasta bluza ciclam din bbc., marimea M, care fiind atat de simpla nu imi spunea ceea ce vroiam sa vad. Celalalt produs era un maieu bbc. mov care a fost transformat si el, o parte a fost transformata intr-un colier textil, restul l-am folosit pentru aceasta bluza.

Am trecut la transformare: bluzitei i-am facut un decolteu mai larg, in trend, i-am aplicat o bucata din acel maieu cu un mesaj pictat( ce nu iese la spalat), am accesorizat-o apoi cu ciucuri galbeni pufosi, “melcisori” textili si cusaturi cu ata bbc. in acelasi ton cu ciucurasii. Am taiat, am cusut, am masurat, am accesorizat.

Recomandarea mea: poart-o cazuta pe un umar, cu manecile intoarse, la jeansi mai ales, sau la o fustita scurta cu volum…De asemenea, am incercat sa-i aduc un aer tineresc, vesel, cu mesaj, si nu uita ca acum prin transformarea adusa, bluza este de acum un produs unicat.

Alte recomandari si detalii: spalare la 40 grade/ lungime bluza, 60 cm/ lungime maneca, 63 cm/.

Daca aveti intrebari privind calitatea produsului prezentat de mine, va rog sa o faceti, eu va raspund cu placere.

Va multumesc pentru vizionare!






sau o puteti comanda si la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com
De asemenea, se afla si pe Facebook la adresa: 
Myriam Handmade