hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

miercuri, 9 octombrie 2013

Myriam Handmade – Bentita par “Russian poppies"

Tot cu gandul la vara.
A trecut...si parca prea repede. Iubitorii acestui anotimp inteleg ce spun acum.
Si pentru ca imi este dor de vara, am ales sa imi realizez cateva accesorii care sa imi aminteasca cu drag de anotimpul meu preferat.
Am ales macii infloriti. Se stie chiar ca fără maci, nici grâul n-ar ști să se pregătească pentru vară, pentru ca macii sunt cei ce le spun ca a sosit timpul pentru copt..

Bentita neagra “imbracata” in satin/ dantela bbc. verde/ margelute negre sticla/ material satin negru pt. baza/ fasii pufoase material pt. maci/ organza verde/ dimensiune baza model, 4 cm/ latime bentita, 1,6 cm/diametru flori-maci, 5,5 cm/.

Este lucrata manual si este o bentita unicat.





  
sau o mai puteti comanda si la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com
De asemenea o gasiti si la adresa de Facebook:
Myriam Handmade