hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

vineri, 20 septembrie 2013

De la Rochie la Bluza – Transformare si Reinventare



O rochita kaki 100% cotton, BERSHKA, am transformat-o intr-o bluza sic, asimetrica, astfel ca i-am dat alt croi, alt sens pentru purtat si asortat.

Imi place la ea calitatea materialului, un bumbac moale la atingere, foarte placut pe piele, dar mai ales partea de sus, fiindca se poate purta pe un umar si ca este accesorizata 
cu capse aurii.

Am taiat, am masurat, am impletit fasii, am cusut, si totul manual. In 2 zile, cu cate 2 ore/zi lucru lejer,  am reusit termina ceea ce am vrut sa transform, sa redau viata unei hainute ce statea prin dulap de ceva vreme si pe care o ocoleam mereu atunci cand imi alegeam garderoba zilnica, consideram eu ca nu ma mai avantaja ca si rochita atunci cand o imbracam.

Acum bluza o pot purta foarte bine peste colanti, jeansi, etc, am posibilitati nenumarate ;)


Fotografiile nu sunt atat de reusite incat sa redea cu adevarat culoarea bluzei,
 ea este kaki, iar capsele de care am amintit sunt foarte sic.

De o parte si de alta bluza prezinta gaici pentru o curea lata, le-am pastrat 
de la rochita, astfel ca o pot purta si cu o curea sau brau atasat.