hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

marți, 2 iulie 2013

Myriam Handmade - Cercei "Tulips"

Imi plac florile, iar sursa mea de inspiratie de data aceasta au fost lalelele, pe care am ales sa le transpun prin cusaturi si cateva margelute nisip, pe o frumoasa pereche de cercei crosetati din ata matase crem. Sper ca am si reusit :)
Asezati ca un romb au ca dimensiuni 4,5 x 4,5 cm, prezinta un fel de ciucurasi, precum si tortite din metal antichizat. Am folosit margelute nisip aurii, rosii, verde praz, si pentru cusaturi am folosit fire ata bbc verde, rosu, negru, si dantela alba.

Un lucru pe care poate nu il stiati despre lalele: ele au fost aduse în Europa din Turcia la mijlocul secolului al XVI-lea. În 1593, Carolus Clusius, unul dintre cel mai reputaţi botaniști din Europa, a înființat in Germania o grădină botanică vestită, printre ale cărei atracţii se numărau şi lalele aduse de la curtea sultanului Suleyman Magnificul.






sau ii puteti comanda la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com