hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

joi, 20 iunie 2013

Myriam Handmade - Colier "Gipsy Style"

Si pentru ca iubesc reciclarea creativa, de ceva zile am reusit sa transform o bucata dintr-un tricou verde si mult-indragit, intr-un colier in stil gipsy, asa cum mi-a placut mie sa-l numesc.
Este conceput la baza gatului (vezi foto), este cusut integral manual, iar pentru realizarea lui am folosit paiete, multe margelute nisip de diverse culori, margele din lemn, o floricica din material textil careia i-am cusut in mijloc o margica rosie tot din lemn, ata bbc galbena si verde pentru elementele brodate, ata matase crem crosetata tip "lantisor" cu care se si prinde la spate colierul.
De asemenea, colierul prezinta franjuri lungi pe care i-am taiat in "V", un lucru esential pentru a-mi completa stilul abordat.






Colierul il gasiti aici: http://www.breslo.ro/Product/Myriam-Handmade---Colier-Gipsy-Style_948081
sau il mai puteti comanda la adresa mea de mail: mery_lion@yahoo.com