hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

vineri, 5 octombrie 2012

Myriam Handmade - Colier "Vintage-Ecosez"

Modelul ecosez nu are varsta, si il regasim si in tendintele acestei toamne.
M-am lasat astfel inspirata si am trecut la lucru, astfel ca dintr-o stofa ecosez am creat niste flori "umplute", le-am cusut folosind ata acryl corai si albastra din bbc, apoi am adaugat niste nasturi vintage din material textil, unul chiar reconditionat de mine, si pictat in rosu, ca apoi sa-i adaug pentru prindere la spate, funde satin maro-inchis.
Ca si dimensiuni modelul floral masoara 23 cm, iar fundele satin masoara cate 36 cm fiecare.






Colierul il gasiti aici: http://www.breslo.ro/Product/Myriam-Handmade---Colier-Vintage-Ecosez_720206
sau il mai puteti comanda si la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com