hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Happy Shoes


        Happy shoes de la pantoficaro

Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu pot rezista în fata lucrurilor frumoase. Poate dacă  as depune eforturi supraomenesti. Dar cum ultima dată când m-am uitat în buletin, nu-mi zâmbea siret nici o superwoman din fotografia putin blurată , nu depun deci nimic care să aducă măcar a un mic efort.
Mă încântă florile, mă subjugă parfumurile, magazinele cu îmbrăcăminte si încăltăminte exercită o vrajă fantastică asupra mea. Pierd pe nestiute suspine alcătuite din cel mai ciudat cocktail de plăcere, regrete, rezolutii si termene limită. Mă opresc să mângâi pisicute pe stradă, mă dau în vânt după afise publicitare reusite, oameni frumos îmbrăcati si străzi curate cu copaci aliniati pe fiecare latură.
continuare articol mai jos

Sursa articol: http://www.breslo.ro/blog/happy-shoes
Publicat de pe 20.09.2012 in Produsul zilei, Spotlight (Blog Oficial Breslo)