hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

sâmbătă, 28 iulie 2012

Myriam Handmade –“Nights in Brazil” - Produs Unicat!


De data aceasta Brazilia este tara care m-a inspirat in creatia mea. O tara cu un Carnaval celebru, cu oameni frumosi si plini de viata, care iubesc distractia si  mai ales culorile.
Pentru colier am folosit pe langa organza verde si broderia din ata matase galbena,  banuti sidef, perle, o agata, margelute nisip, etc. toate cusute manual. Colierul se prinde cu funda organza, cu dimensiunile de cate cm fiecare. Am incercat sa pastrez in coloristica colierului, principalele culori ale drapelului brazilian, si anume: albastru, verde si galben, singura care face discordanta fiind culoarea agatei aplicata chiar in mijloc de floare, considerand eu ca ar fi nevoie de un plus de culoare..

Carnaval in São Vicente - Cesaria Evora

"Stiu de São Vicente (Insula Sf. Vicentiu)

De veselia si savoarea sa
Dar nu pot sa-mi fac o idee
De ce carnavalul e si mai savuros

São Vicente este o Brazilie micuta

Plina de veselie si de culoare
In cele trei zile de nebunie
Avem intreceri si carnaval
Amabilitatea este fara egal

Fiesta noastra este in toi

Poti iesi sau sa te prinzi in joc
Mancare si bautura este pentru toti
Azi e zi de carnaval"
 




Colierul il gasiti aici: http://www.breslo.ro/Product/Myriam-Handmade-Nights-in-Brazil---Produs-Unicat_676725
sau il mai puteti comanda si la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com