hello

... "Imaginatia este inceputul creatiei".....

George Bernard Shaw

miercuri, 29 februarie 2012

Myriam Handmade - Bratara Rock Baroc

Asa cu am mai spus, nimic nu se pierde, se recupereaza, se creeaza,.. se reinventeaza, as mai putea sa adaug eu spre sfarsit. :)
Asa mi s-a intamplat si cu materialele folosite pt a da viata respectivei bratari, astfel ca o bucata de piele, o dantela neagra cu broderie, chipsuri lapis lazuli si turquoise, la fel si tintele metalice, perlutele si restul margelutelor, m-au inspirat si ajutat in procesul meu de recuperare si reinventare...astfel ca am transformat aceste materiale intr-un frumos produs hand made, produs care stiu ca intr-o zi, va fi purtat de cineva cu foarte mult drag.

Alte detalii: lungime bratara intre 13-15 cm, latime, intre 8.5-9 cm, iar pt prindere am folosit funda gri satin, fiecare funda avand in lungime 21.5 cm.

Produs Unicat. 









si o puteti comanda la adresa de mail: mery_lion@yahoo.com